Polen dag 2

23 oktober 2016 - Warszawa, Polen

Vandaag zijn we de dag rustig begonnen. Hebben redelijk uitgeslapen en daarna zijn we een plek om te ontbijten gaan zoeken. Wisten jullie dat een vaatdoek tegenwoordig in het Limburgs een sleppe tet is XD #nieuw woord van Britta.

We hebben heerlijk ontbeten en bij starbucks een lekkere koffie gedronken. Op de terugweg naar het hostel hebben we leuke en gekke selfies gemaakt. Vervolgens gechilled in het hostel met op de achtergrond rustgevende krikgeluiden van de buren :p
Daarna even achter de computer gekropen om te kijken voor onze horror experience.

Zo gezegd zo gedaan, we zijn vanmiddag naar the fear zone geweest. You can google it: http://www.fearzone.pl ( facebook.com/fearzone ). Dit was echt een sick ervaring. Bij ons heb je spookhuizen maar hier heb je ECHTE spookhuizen boahhh. Zelfs ik ben bang te krijgen :p

We hadden alleen niet door dat het een spookhuis escaperoom idee was. Gaande weg hebben we allemaal sleutels moeten zoeken om in de volgende kamer te komen. Soort saw idee.

Het was echt sick, acteurs die aan je zaten, je een hoek in duwde, je nat maakte enz. Het was echt super vet en een aanrader. We lijken nu net een reclame bureau maar het was gewoon echt vet!!!!

Na het spookhuis zijn we even gaan bijkomen en toen hebben we ons avontuur voortgezet.

Ze hebben hier in Polen de meest rare namen voor dingen daar kun je gewoon niks uit herleiden :p best grappig eigenlijk dat je per land zo veel verschil in talen hebt.

Je hebt hier een mcdonalds en erboven ligt een mcfitness, gekke Polen XD. Kun je meteen je gegeten caloriën wegsporten.

Dat omrekenen van slottie naar euro is ook wel een dingetje deze vakans, lang leve de rekenmachine :) ze bezeiken je waar je bij staat. Nu is alles wel goedkoop maar dan nog we komen uit Nederland :p

We hebben in de avond nog geshopt zijn daarna sushi gaan eten en de avond eindigde tuti kaputti in het chillhonk van ons hostel.

Het was weer een leuke dag :)

Slaap lekker en tot morgen!!!
Weltruste!!!!

Ger kint un paar gekke selfies zeen op os foto pagina :)