Polen dag 5

26 oktober 2016 - Nowy Dwór Mazowiecki, Polen

Vandaag vroeg uit de veren, dat was niet zo leuk maja hoort bij het leven van een reiziger. Om kwart voor 7 stond de taxi voor ons klaar.

We hebben 100 slottie betaald voor een ritje van 45km bij ons ben je meer kwijt. Omgerekend is dit rond de 26 euro.

Op het vliegveld aangekomen had ik weer problemen met de douane :p bij mij bleef dat ding afgaan dus werd weer grondig gefouileerd maar natuurlijk konden ze niks vinden.

En nu zijn we al 2 uur van te voren op de luchthaven en hier is werkelijk niks te doen. Je hebt hier 3 kiosk winkeltjes en that's it.

Ons vluchtnummer blijkt hier gelukkig wel te bestaan dus een reis terug naar huis hebben we gelukkig wel.

Eerst kregen we te horen dat onze vlucht 1 uur vertraagd zou zijn, daarna 2 uur en na 2 uur kregen we te horen dat het nog eens 3 uur extra vertraging zou zijn :oo.

Potverdorie vorige keer toen ik vloog hadden we ook al vertraging. Het lijkt de NS wel.

Gelukkig komen ze ons wel tegemoet met 2 bonnen voor koffie en eten. Maar wat is wachten vervelend lang als je niks te doen hebt.

Als we dit eerder wisten hadden we een potje kaarten mee genomen of hadden langer geslapen en nog even de stad in geweest. Maja mag de pret niet drukken. Zijn een aardig Nederlands koppel tegengekomen waar we gezellig mee kletsen. And ofcourse hebben we de entertainment van de telefoon nog om de tijd om te krijgen.

Wij gaan nog even door met wachten en jullie zien straks wel een aanvulling van onze laatste uurtjes in polen/niemandsland/nederland

Hoiieee en tot gauw in het mooie Limburg!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl